Share:


Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu

    Sigitas Jakučionis Affiliation
    ; Leonas Ustinovičius Affiliation

Abstract

Nustatytas senamiesčių pastatų renovacijos rinkodaros principas. Senamiesčių pastatų renovacijos investiciniams uždaviniams spręsti sudaryta ir pasiūlyta nauja efektyvumo rodiklių sistema ir metodai. Patobulintas ekspertinis porinio lyginimo metodas, taikomas efektyvumo rodiklių reikšmingumams nustatyti. Pirmą kartą statybos investiciniams uždaviniams spręsti pritaikytas LINMAP (Linear Programming Techniques for Multidimensional Analysis of Preference) metodas. Pateiktas selektonovacijos metodų kompleksas (1 pav.), skirtas investicijų į senamiesčių pastatų renovaciją analizės uždaviniams spręsti. Sukurta programmė įranga WinDeterminator (2, 3 pav.) selektonovacijos uždaviniams spręsti. Metodo galimybės buvo parodytos sprendžiant realų senamiesčio pastato renovacijos variantų lyginimo uždavinį.


First Published Online: 26 Jul 2012

Keyword : -

How to Cite
Jakučionis, S., & Ustinovičius, L. (2000). Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu. Journal of Civil Engineering and Management, 6(6), 469-475. https://doi.org/10.3846/13921525.2000.10531633
Published in Issue
Dec 31, 2000
Abstract Views
500
PDF Downloads
334
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.